kebandme

Alla inlägg under oktober 2011

Av Keb - 30 oktober 2011 14:40

Var med älskade Linnea nyss. Fast fö ren timme sen var hon inte älskad av mej men det var bara för att hon vann över mej i monopol... hon måste ha fuskat på nåt sätt!!! Så få dissade jag henne och gick till Jenny istället. Hon fick bli min nya BFF ;p

Nu ska jag ta bussen hem(är hos farmor o farfar).

By by<3

Av Keb - 29 oktober 2011 21:13

Till Ronja: Ville bara säga att du är den underbaraste mest fantastiska coolaste finaste människan på jorden. Kommer alltid hålla dej i handen när du blir rädd ;p Saknar dej, känns som om vi inte varit me varann på evigheter!! Vill aldrig förlora dej!!!<3


                                       

Av Keb - 27 oktober 2011 15:06

Är hos Melicia nu, i hennes brorsas rum, sitter vid hans dator... utan Melicia. Hah hon är på skolan och kommer väl hem om tp 10 min. :p Har suttit här sen typ kvart i tre. Diggar Melicias mamma, hon är sååå cool ;)


Vi hade elevens val på skolan idag. Har ju dans. Vi gjorde masage men jag tror inte Agnes tyckte jag var så duktig på det... xp när vi först kom till dansen på ballet akademin såg vi en telfon som låg på golvet. Nån hade tp glömt den. Då kollade vi i kontaktlistan och hittade numret "Hem". Vi ringde det också var det nån man som svara och jag bah: heej... vi har hittat en telefon.

Han bah: okej

Då fick jag typ panik och gav mobilen till anna.

Anna: ja vi har hittat en rosa telfon. Jag tror den är rosa, ska kolla. Nej den är svart. Ja så vi ringde till hemnumret. Eller visst var det hemnumret? jo det var det. Ja och då svarade du.


Efter ett tag listade vi ut att det var nån Evelina som ägde mobilen x]

japp det var intressant. By! :D


Av Keb - 26 oktober 2011 19:37

      

Kom hem efter skolan, gjorde matteläxa och åt kakdeg. Ganska chill med andra ord ;)

Haha nu låter jag typ tjok... :P

Jao jao nu ska jag dra och spela monopol. Jag äger faktiskt på det. Faktiskt!

Jag äger på tennis ockå;) det kan Wimlaa, Amanda och Agnes intyga

Av Keb - 23 oktober 2011 13:07

                                    

Kom just hem från en strandpromenad med Eja och Otto.

Igår va jag med Jess, Ronja och Moa, vi såg Scream 4... igen xD

Och i fredags såg jag familjen: A perfect world.

Pappa: Det här är en romantisk komedi.

... Der var det inte!!! :O

Så sjukt sorglig film, grät seriöst på slutet och jag brukar faktiskt ALDRIG gråta när jag ser film, i motsats till Ronja xD

'Aja ni måste se den flmen :]

Av Keb - 19 oktober 2011 15:30

      

Av Keb - 18 oktober 2011 15:30

                        

Försökte fota lite fåglar igår och upptäckte att jag inte riktigt var så duktig på det som jag först trodde.... ska försöka igen nån gång snart =)

Av Keb - 17 oktober 2011 15:30

 

Brukar sällan fixa mina naglar speciellt mycket men ibland så... =]

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt och ingenting. Hanslar mest om min vardag och mina tankar, kanske inte jätteintresant men ingen tvingar dej till att läsa.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards