kebandme

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Keb - 11 december 2011 17:19

Själv önskar jag mej såklart hur mycket som helst^^

Pengar, språkresa, prensentkort, nagellack, kläder med mycket mera.

Men högst upp på önskelistan står såklart "Dator" i fett stora bokstväver!

Spelar ingen roll vilken bara den går at skriva på. Fast helst av allt vill jag nog ändå ha en Macbook air...

Lätt att ta med sej, liten och allmänt praktisk.


  Bild från google


What do you wish for xmas?♥

Av Keb - 11 december 2011 11:48

Hihi, lillsyrran måla. Söt va?^^

 

    

Tror Eja ska få den här i jullklapp i år. Fast den är inte riktigt klar än, det ska stå "Sisters" tvärs över händerna.

Däremot är det meningen att det ska vara vitt längs konturerna. Det är skyggan av Ejas hand som jag har målat av. Eftersom att vi hade en väldigt stark lampa blev det "dubbelskuggor", sen tog jag bara en blyerts och målade runt skuggorna.


Igår blev jag fem år yngre och for med småsyrrorna och deras kompis och åkte pulka^^

Hihi, gjorde faktiskt aldrig det förra året(shame on me!) så jag tänkte att man får väl passa på medans snön är kvar.

Kanske drar ut med Sofia sen.

By!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt och ingenting. Hanslar mest om min vardag och mina tankar, kanske inte jätteintresant men ingen tvingar dej till att läsa.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards