kebandme

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Keb - 13 december 2011 21:05

Har inte käkat något lussefika men jag har iallafall sett massor med luciatåg! Eller tre stycken..

Imorse kom mamma och pappa in och lussad. Då blir man väl inte jätteglad, vill ju bara dra täcket över huvudet och somna om. Tror inte dodet var speciellt uppskattat av någon av os fyra syskon. Ja, vi fetdissade deras lussande

kl. 06.30 på morgonen. Räck upp handen om ni skulle gjort annorlunda!


Sen såg man ju luciatåg på skolan. Roliga och annorlunda låtar. Lite fartigare än de klassiska luciatågen ;)

Och nu på kvällen såg jag luciatåg nere på kyrkan. Det var också fint.


  ¨

Ni får en aningen suddig och icke vacker lucia som jag kluddade ihop på två sekunder, bara för att jag skulle få dåligt samvete om jag gav er en till google bild^^

Btw, vill hälsa till Kristen! HI!!! I miss you!<3


Vad gjorde du för att fira lucia?^^

Av Keb - 13 december 2011 17:30

Om ni vill vet hur jag sminkar ögonen en vanlig skoldag så kommer det här!


Produkterna jag använder mig av:

 

Så här ser det ut innan jag börjar:  


1. Jag böjer upp ögonfransarna   Inte så jättestor skillnad än


2.  Jag börjar med maskaran från Loreal Paris   


3. Jag lägger till maskaran från Nouba  


4. Jag lägger eyeliner längst ner på ögat  


Klart!

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt och ingenting. Hanslar mest om min vardag och mina tankar, kanske inte jätteintresant men ingen tvingar dej till att läsa.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards