kebandme

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Keb - 12 december 2011 22:15

Nu är har man väntat halva tiden! Eller vad man ska säga. Jag skriver på min broshas iPad nu och jag vet inte riktigt hur man lägger in bilder i inläggen för det är lite konstigt. Så bild kommer imorn och just nu får ni helt enkelt nöja er med lite text.Och mittt svar på dagens fråga är: The GrinchSupermysig, rolig och nästan lite läskig ibland. Den är väldigt ssorglig också. Ingen förtstår den stackars Grinchen...Om du inte har sett den tycker jag verkligen att ddu borde göra det. Finns ju både i tecknad occh otecknad version, båda är bra, men den otecknade är bäst. Jum Carrey spelar Grinchen och det är verkligen en roll som passar honom.Nej, nu ska jag knyta mej, Godnatt!:)


Uppdate: filmen som jag lovade

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg där jag skriver om allt och ingenting. Hanslar mest om min vardag och mina tankar, kanske inte jätteintresant men ingen tvingar dej till att läsa.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards